Søg
Filters

Handelsbetingelser

Når du handler på auroracph.dk indgår du juridisk aftalen med Aurora cph, CVR-nr. 41143762, Karlslunde Strandvej 76, 2690 Karlslunde (herefter benævnt “aurora cph”).

Betingelserne finder anvendelse på alle aftaler mellem kunden og aurora cph.

1: Bestilling, priser og sprog

Du kan kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter og angivet i DKK. Priserne er dagspriser.

Når du handler på auroracph.dk indgås aftaler på dansk.

Efter bestilling udsendes der automatisk en mail med din faktura til den e-mailadresse, som du har oplyst i forbindelse med bestilling.

2: Sådan handler du på auroracph.dk

For at foretage et køb på hjemmesiden skal du igennem 5 trin.

Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.

Indtast dine personlige oplysninger

Vælg forsendelses- og betalingsmåde

Godkend vores handelsbetingelser

Tjek, at alle oplysninger er korrekte og godkend købet

3: Betaling

På hjemmesiden kan der betales med:

Dankort

Visa

Visa/Dankort

Visa Electron

Mastercard

Maestro

JCB

MobilePay

Der opkræves ikke gebyr for betalingskort på hjemmesiden.

Når du lægger en ordre på auroracph.dk hæves pengene på din konto først ved afsendelse af varer. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

4: Fragt

Hvis gardinerne er mindre end 1,85 m i bredden er prisen kr. 49,-.

Er gardinerne større end 1,85 m i bredden gælder følgende priser:

1,85 – 2,5 m. = kr. 129,-

2,5 – 4,0 m. = kr. 149,-

4,1 – 5,0 m. = kr. 199,-

5,1 – 6,0 m. = kr. 249,-

6,1 – 7,0 m. = kr. 299,-

5: Levering

Levering sker med GLS eller Danske Fragtmænd. Varen afsendes fra os inden for 3 hverdage fra bestilling. Er en vare forsinket, vil du få besked via e-mail eller telefon. Forsinkelse, der skyldes kundens forhold, fx angivelse af en forkert leveringsadresse, eller en omstændighed, som kunden bærer risikoen for, eller force majeure, kan ikke påberåbes af kunden.

Vi leverer til Danmark inkl. alle brofaste og ikke-brofaste øer med undtagelse af Grønland og Færøerne.

Du vil modtage en mail med Track & Trace-link, når gardinerne afsendes.

Børn og unge (personer under 18 år)

Aftaler på hjemmesiden kan alene indgås af forældre eller andre, der lovligt kan handle på barnets eller den unges vegne.

6: Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til support@auroracph.dk, gå til denne side eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: alle varer med en bredde over 200 cm.

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 200 DKK.

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Deco Group AS

Bronzevej 8

8940 Randers SV

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

7: Reklamationsret

Når du handler på auroracph.dk finder købelovens regler om reklamation anvendelse.

Du har selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Hvilket betyder, at er den købte vare mod forventning behæftet med mangler, er du, afhængig af den konkrete situation, berettiget til at få varen repareret (afhjælpning af mangler), ombyttet (omlevering), få et passende afslag i købesummen, eller, hvis manglen ikke er uvæsentlig, hæve købet. Dette er selvfølgelig betinget af, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt, skal du henvende dig på support@auroracph.dk eller udfylde denne formular

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

8: Klageadgang

Ønsker du, efter først at have været i dialog med os, at klage over udfaldet af din reklamation, kan du rette henvendelse til:

Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse support@auroracph.dk

9: Fragtskader

Modtages en pakke, hvor emballagen er synligt beskadiget, bukket, hullet eller trykket opfordres denne til at modtages med forbehold eller nægtes modtagelse. Venligst informer os med det samme i tilfælde af synlige fragtskader på support@auroracph.dk – gerne med billeder som dokumentation. Ordren sættes derefter på ny i produktion, og der må forventes en leveringstid på ca. 14 dage.

Ved ikke synlige fragtskader, altså hvor indholdet er skadet, bør dette meddeles til på support@auroracph.dk inden for 7 dage.

10: Persondatapolitik

Logstatistik

Logstatistik bruges på auroracph.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

På auroracph.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet.

Dine personlige oplysninger

For at du kan indgå en online aftale med aurora cph må du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Deco Group A/S, der er databehandler.

Den dataansvarlige er: Aurora cph, Karlslunde Strandvej 76, 2690 Karlslunde.

Personoplysningerne opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Kun ansatte ved Auroracph.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til auroracph.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos auroracph.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Har du spørgsmål til dette, kan du rette henvendelse til på support@auroracph.dk

Du kan også klage over behandlingen af dine oplysninger til Datatilsynet.

11: Forbehold for farvegengivelse

Ligeledes tager vi forbehold for mulige afvigelser hvad angår dessinfarver gengivet på hjemmesiden. Vi forsøger udelukkende at publicere naturtro billeder, men billedfarverne kan variere fra skærm til skærm.

Kontakt / Support
Mail: support@auroracph.dk

11. Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Aurora CPH ApS

Karlslunde Strandvej 76

2690 Karlslunde

E-mail: support@auroracph.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: ____________________________ Modtaget den: ______________________________

Forbrugerens navn: :_________________________________________________________________

Forbrugerens adresse: _______________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: ______________________________________ Dato: ________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)